Most leírom, mit hogyan kell csinálni a programozáshoz, magyar nyelven, miután Tamás elmondta nekem.
- Először is letöltiket az SDL-t ahonnan Dzsaketta mondta, meg a kezdő kitet is.
- A kezdő kitben van egy SDL.dll, azt bemásoljátok a c:\windows\system32-be. Ha ezt nem tudod megtenni jogosulságok miatt, akkor rakd be oda, ahova mented a cpp fájljaidat, ha azt se tudod, akkor hülye vagy és szívás van, vagy megkérdezel valaki okosat, hogy hova lehet még tenni.
- Bemész az SDL letöltött mappába, azon belül a lib mappába. Ott van 3 fájl: libSDL.la, libSDLmain.a libSDL.dll.a és ezeket berakod a ...\codeblocks\mingw\lib könyvtárba.
- Letöltött SDL-nél megkeresed az include könyvtárat, és találsz benne egy SDL könyvtárat, amiben sok-sok *.h fájl van. Ezeket megfogod és belerakod a ...\codeblocks\mingw\include\SDL könyvtárba.
- a kezdő kitben megfogod a lidgraphics.a és libgraphicsd.a fájlokat és bemásolod a ...\codeblocks\mingw\lib könyvtárba.
- a kezdő kitben lévő graphics.hpp fájlt bemásolod a ...\codeblocks\mingw\include könyvtárba.
- Ezután megnyitod a CodeBlocks-ot, és settings>compiler and debugger. Itt 'Linker settings' fül, és bal alul 'Add' a következőket
- ...\CodeBlocks\MinGW\lib\libgraphics.a
- ...\CodeBlocks\MinGW\lib\libSDL.dll.a
- ...\CodeBlocks\MinGW\lib\libSDLmain.a
Ha megy, akkor tartozol legalább egy sörrel or equivalent.
A bejegyzés trackback címe:
https://ppke-09-8.blog.hu/api/trackback/id/tr911794641
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2.718281828459045235360287471352662497757247093699 2010.02.27. 18:22:34
nájsz, köszi tesó
DaVincze 2010.03.02. 16:37:46
No én átnéztem, egy helyen kiegészítettem, akinek nem megy, az noob
Utolsó kommentek