programozáshoz

Címkék: programozás graphics sdl

2010.02.27. 13:16

 Most leírom, mit hogyan kell csinálni a programozáshoz, magyar nyelven, miután Tamás elmondta nekem.

  1. Először is letöltiket az SDL-t ahonnan Dzsaketta mondta, meg a kezdő kitet is.
     
  2. A kezdő kitben van egy SDL.dll, azt bemásoljátok a c:\windows\system32-be. Ha ezt nem tudod megtenni jogosulságok miatt, akkor rakd be oda, ahova mented a cpp fájljaidat, ha azt se tudod, akkor hülye vagy és szívás van, vagy megkérdezel valaki okosat, hogy hova lehet még tenni.
     
  3. Bemész az SDL letöltött mappába, azon belül a lib mappába. Ott van 3 fájl: libSDL.la, libSDLmain.a libSDL.dll.a és ezeket berakod a ...\codeblocks\mingw\lib könyvtárba.
     
  4. Letöltött SDL-nél megkeresed az include könyvtárat, és találsz benne egy SDL könyvtárat, amiben sok-sok *.h fájl van. Ezeket megfogod és belerakod a ...\codeblocks\mingw\include\SDL könyvtárba.
     
  5. a kezdő kitben megfogod a lidgraphics.a és libgraphicsd.a fájlokat és bemásolod a ...\codeblocks\mingw\lib könyvtárba.
     
  6. a kezdő kitben lévő graphics.hpp fájlt bemásolod a ...\codeblocks\mingw\include könyvtárba.
     
  7. Ezután megnyitod a CodeBlocks-ot, és settings>compiler and debugger. Itt 'Linker settings' fül, és bal alul 'Add' a következőket
  • ...\CodeBlocks\MinGW\lib\libgraphics.a
  • ...\CodeBlocks\MinGW\lib\libSDL.dll.a
  • ...\CodeBlocks\MinGW\lib\libSDLmain.a

Ha megy, akkor tartozol legalább egy sörrel or equivalent.

A bejegyzés trackback címe:

https://ppke-09-8.blog.hu/api/trackback/id/tr181794641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaVincze 2010.03.02. 16:37:46

No én átnéztem, egy helyen kiegészítettem, akinek nem megy, az noob
süti beállítások módosítása